تجاوز إلى المحتوى الرئيسي
وكل ما نفترق
وكل ما نفترق

"وكل ما نفترق" يثير موجة سخرية من ريهام حجاج.. ما علاقة زوجها؟

2021-04-15

أثار مسلسل "وكل ما نفترق" بطولة الفنانة المصرية ريهام حجاج، ردود فعل واسعة على مواقع التواصل الاجتماعي بسبب عرضه على أغلب القنوات الفضائية، ما اعتبره الجمهور أن زوجها المنتج محمد حلاوة يحاول فرضها.

وانتقد الجمهور المسلسل بسبب عدم وضوح القصة التي يدور حولها مع عرضه على أغلب القنوات، فقال أحد رواد السوشيال ميديا: "‏مسلسل ريهام حجاج (وكل ما نفترق) كل القنوات مشترياه، كأنهم بيقولولك هتشوفه غصب عنك يلا".

 

وقال آخر: "ريهام حجاج غير مقبولة تقل دم غلاسة مفروضه على المشاهدين من زوجها محمد حلاوة".

وقال ثالث: "شاهد منزلة كل مسلسلات واتش إت.. كلها مسلسل وكل و لما نفترق يعني حرفيًا أنا دفعت ما يوازي ١٢٠ جنيه علشان اتفرج على ريهام حجاج".

وقارن البعض بين مسلسل "وكل ما نفترق" وبعض المسلسلات الأخرى التي تشارك في السباق الرمضاني الحالي، وقال أحدهم: "‏بعد ساعتين تلاتة قدام التلفزيون حبيت أوي مسلسل (ملوك الجدعنة) وحبيت مصطفى شعبان وعمرو سعد عاملين شغل حلو أوي سوا.. وشفت برده مسلسل وكل ما نفترق هي القصة موصلتليش لسة بس لفتت نظري مع إني مبطقش ريهام حجاج أبدا بس بحب أحمد فهمي وآيتن عامر فهتحملها عشانهم".

وأشاد بعضهم بمؤلف المسلسل قائلا: "‏محمد أمين راضي مؤلف مسلسل كل ما نفترق في رمضان وبصراحة الراجل ده جامد مشفتلوش مسلسل وحش لحد دلوقتي بس مشكلتي كلها إن ريهام حجاج هي البطلة".

ولفت انتباه الجمهور أن جميع الممثلين يجيدون ضرب النار ومهارات القتال بطريقة تستدعي الضحك وقال أحدهم: "‏مسلسل #وكل ما نفترق ما شاء الله كل اللي في المسلسل ناس بتعرف تضرب وتتشقلب وتستخدم مسدسات من أول البودي جاردز لحد الواد بتاع الدليفري حاجة قمة الضحك والله".

وقال آخر: "‏مسلسل كل ما نفترق ده مشاهد أكشن كرينج غير طبيعي انصح الجميع بالمشاهدة والضحك".

وتطرق آخرون إلى بعض الديكورات في المسلسل خاصة غرفة نوم ريهام حجاج وقالوا: "‏ديكور أوضة نوم ريهام حجاج في مسلسل وكل ما نفترق مجنني".

 

وكل ما نفترق ريهام حجاج مسلسلات رمضان 2021

احدث المقالات